29 augusti 2011

Usel sen kväll och natt

Igår kväll påbörjade jag omklädningen av dynorna till mina nya köksmöbler. Med vetskapen om hur det gick borde jag tagit en allergitablett först. Det fanns två lager tyg och under arbetet med att få bort det första lagret började jag bli snuvig. Vid det andra lagret började helvetet. Kvalster är en liten filur jag inte tål och jag snörvlade och nös så det stod härliga till.

Gick och lade mig och smorde på xylocain på myggbetten jag fick under svamprundan men vaknade både 04 och 0530 av att den slutat verka och då var Det bara till att sätta på mer...

Tog en allergitablett nu på morgonen då allergin satte igång så fort jag öppnat ögonen. Får nog se till att vara ute mycket idag för frisk luft är det enda som verkar när det väl satt igång! Skit att vara allergisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar