12 augusti 2011

Sista jobbdagen

Idag var så sista dagen på huvudkontoret! Efter 3,5 månads skrivande och intervjuande är rapporten fix färdig och jag har svårt att ta in att jag inte längre ska lägga all fritid på jobb!
Det har varit otroligt lärorikt och jag har träffat nya människor med mycket bra befattningar och nätverk och några av dem har jag fått en vänskapsrelation med.


Strax innan lunch överraskades jag av presentregn...


...som bestod av en kruka oregano, fyra olika vårblommor som lökar, trädgårdsredskap och handskar :-D


...och ett så fint kort!


Efter presentöppning drog vi fyra kollegor på Affärs HR moderbolaget till Salt & Brygga i Västra hamnen och åt god lunch! Jag hade köpt kaka så det var eftermiddagsfika med Affärs HR och HR expertice som delar korridor.

Efter att ha skickat iväg min bebis utvärderingen var det dags att packa samman. Eftersom jag är en jäkel på att bo in mig och inte tagit med mig så mycket hem sista veckan ser jag nu ut som en packåsna där ett par cykeldäck inkluderas.

Hann inte handla med mig något gott att äta ikväll men friheten hägrar med en kväll i soffan med tv så då spelar det mindre roll.

Nu är det semester innan nästa jobb börjar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar