9 augusti 2011

Supertisdag

Vilken dag! Halv elva var det så dags för presentation av min bolagsutvärdering inför koncernens HR direktör, VDn för bolaget jag utvärderat och min mycket kunniga och erfarna chef. Det gick bra. Riktigt riktigt bra till och med. Bara några enstaka mikroskopiska tillägg på 53 sidor känner jag mig grymt nöjd med! Det har varit ett slit de sista tre veckorna som jag saknar ord för men väl värt det när man fick så fina ord med sig därifrån.

Idag fick jag dessutom ännu ett erbjudande om jobb. Igår kom ett erbjudande och jag fick då veta att jag inte skulle tacka ja till något annat innan jag varit på det jobbmötet och fått detaljerna (i nästa vecka). Idag fick jag veta att jag inte får tacka jag till det jag är erbjuden som jag ska på möte om innan jag efter det mötet ringt personen som gav erbjudandet idag. Minst sagt kul att vara eftertraktad, men så är jag ju också skitduktig på det jag gör och på god väg att bli en jätteduktig personalare ; )

När jag hämtade Poo på dagis idag visade husbonden upp en noshornsbagge de hittat död i växthuset. Fräck! Ca 4 cm lång, maffig grej att hitta.

1 kommentar:

  1. Precis! Du är SKITDUKTIG! Bra att du inte håller på med massa skitjante! :)
    Saknar dig vännen!

    SvaraRadera