29 augusti 2011

Nya dynor

Ja här är då orsaken till mitt lilla allergiutbrott igår. Men väl värt det i slutändan.

Så här fula var dynorna. Men de matchade ju den vidriga blå färgen på möblerna bra...

Under det blå tyget dolde sig ett äckligt i obestämdbar färg med kanske från början röda ränder? Fläckiga var de i alla fall och jag vill inte veta av vad : (

Under detta lager fanns filtstoppning.

Jag valde att istället för ett tyg använda mig av två som matchade varandra perfekt! Totalt sex stolar med tre i vardera tyget. Eftersom jag ska ha bordet utan iläggsskivorna blir det lagom att ha två stolar inne och då kan jag välja mellan att ha samma tyg eller ett av varje!

2 kommentarer:

  1. Vilken förvandling! Helt ljuvliga:)))
    Längtar till söndag!

    Puss, Ma__

    SvaraRadera
  2. Vad vackert det blev! Önskar att jag kunde vara så huslig och pysslig som du!

    SvaraRadera