11 augusti 2011

Logitech R800

Oooh... äntligen är den min, mohahahaha :) efter lååång väntan!

Redan på PA-programmet då vi jämt och ständigt skulle träna på presentationsteknik ville jag ha en. Men jag fick prioritera annat med mina slantar då detta faktiskt skulle räknas som onödigt inköp. För vem skulle jag imponera på, mina klasskompisar?

Men här är den så äntligen...


Logitech R800 wireless professional presenter


Den har laserpekare, timer som vibrerar när det är 5, 2 och 0 min kvar samt övergår sedan till stoppur. Kan starta, bläddra fram och tillbaka i powerpointen samt svarta skärmen. Trådlös med 30 meters radie och skön att hålla.

Ska invigas då jag presenterar min bolagsutvärdering inför Management board inom kort. Känns så proffsigt och business woman-aktigt att jag nästan blir impad själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar