8 augusti 2011

Bra måndag

Idag skickade jag iväg den stora rapporten till HR direktör och VD för bolaget jag utvärderat. 53 sidor. Helt slut. Imorgon ska vi ha möte där de får ställa frågor och komma med tankar kring den och på fredag är det final inlämning. På fredag är det även inlämning av en betydligt mindre rapport, en beskrivning av en framgångsrik facklig förhandling. Det innebär också att fredag är min sista dag på huvudkontoret :-( men på bussen hem ringde mobilen och jag fick ett annat jobberbjudande. Ska träffa vederbörande nästa vecka och gå igenom uppdraget och detaljer kring anställning. Gillar att jag hittills inte behövt söka jobb utan erbjudits båda jag haft efter examen förra sommaren. Detta är också ett visstid men det ser jag som positivt eftersom det ger mig möjlighet att testa olika arbetsuppgifter eftersom jag är ny i branschen!

Stannade till på bilbingot och tjejsnackade lite med min bästis och väl hemma väntade gårdagens rester, min teddy fleece onepiece och jobb. Och en kelen hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar