17 augusti 2011

Fira med indiskt

Mötet om det eventuella uppdraget gick jättebra och jag har jobbstart i början av september med inledningsvis två månaders kontrakt! Bra löneförhöjning och 1-2 dgr jobb hemifrån kändes som en mycket trevlig bonus förutom att jag kommer tillbaka till gamla kollegor på förra bolaget : ) nu ska jag inte jobba för HR manager utan direkt under VD men uppdraget innebär kunskap jag absolut har nytta av i framtiden.

Så det blev firande av lyckosam dag med take away indisk mat!

Testade Niribili på Amiralsgatan men var tyvärr inte imponerad. Köpte chicken tikka butter masala och ett naan med russin och mandel men det var inte mycket smak i maten. Den var helt ok men när man vet vad man kan få på andra ställen handlar jag inte där igen... Indian Haweli, India och Indian Flavour är bättre. 

2 kommentarer: