18 november 2010

Sorry för dåligt bloggande : (

I tisdags efter jobb mötte jag upp Jeanette min träningspartner för ett yogapass på Heleneholms Friskis. Jätteskönt att yoga igen! Måste bara ta med min yogamatta till stan nästa gång jag är i huset! Hem för powerwalk med en kissig vovve och sedan slocknade vi!

Igår skyndade jag mig hem efter jobb, rastade hunden och begav mig sedan mot en middagsbjudning hos en klasskompis från gymnasiet som bor i Bunkeflo. Mycket trevlig kväll, god mat, härlig liten busunge, trevligt uno-spelande, intressanta samtal och en mycket stilig pappa! Kom hem vid 22, mös med Baltis och hux flux var klockan midnatt så jag är ganska trött just nu...

Ikväll möter jag upp Jeanette för ki-box på Parkmöllan, imorgon kommer FIE min älskade FIE, lördag är det släktkalas i Danmark där jag tyvärr inte får träffa Majken buhu. Söndag fika/promenaddate med Peppe och sedan träning med Jeanette på Ön! Mycket händer men det är kul. Får ha myskväll imorgon med Fie och varva ner lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar