8 november 2010

Måndag igen

Tre workshops i företsgakultur har hållits idag. Det drar ur all energi och jag var glad när klockan slog fem och den sista workshopen rundades av...

Behövde desperat ett par vinterskor och cyklade till Triangeln för att ge Din Sko en sista chans. Ingen annan butik har haft något att locka med konstigt nog och finns inget riktigt snyggt kan jag lika gärna köpa något billigare som håller i alla fall en säsong. Det mesta som finns ute nu är inspirerat av förskräckliga 80-talet eller av militärkängor vilket inte är särskilt elegant.

DinSko, med kilklack. Sulan är inte särskilt bra så en och annan halkolycka är jag förberedd på! Hittade dessa som passade i 39 men då jag vill kunna ha ett par tjockare strumpor fick det bli strl 40. Det fanns bara på Mobilia så då blev det en tur dit. Och tre bussar därifrån för att komma till lägenheten i Bunkeflo.

Gick en tur inne på Mobilia då jag inte varit där på evigheter och passade på att köpa strumpor på Lindex.

Lindex, Tre par för 100 kr. Ett par svarta med relief, plommonfärgade med söt rosett och veckad kant och ett par med svartglimrande ränder!

Kunde inte motstå denna skapelse från Vero Moda heller... Mycket vacker till en enkel svart outfit eller som en fin accessoar till en svart vinterkappa! Självfallet fuskpäls.

Imorgon blir det återigen tidig morgon, ska lämna lägenhetsnyckeln till J som ska passa Baltis då jag sticker till Hässleholm imorgon och Halmstad på onsdag för de sista workshopsen. Så det blir en cykeltur via hans jobb och Baltis får besöka en ny stad och ny lägenhet imorgon. Tur hunden är så stabil som han är : )))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar