23 november 2010

Jäääsp!

Kom hem från Köpenhamn strax efter 23 igår, gick promenad med moster och fortsatte sedan själv vidare. Hennes hund är en helt annan viktklass kan man säga... Runt sådär ett par kilo hihi! Jättesöt och lagom knasig med nerverna lite utanpå.
Hur som, sent som attans blev det och jag är sjukt trött idag. Ska yoga efter jobb sedan hem för en löptur tänkte jag. Dusch på det sedan rätt i säng :-D

Trippen till Köpenhamn igår var jätterolig! Chefen plus tre andra och vi hade roligt och skrattade en hel del! Tyvärr var vi de enda på restaurangen, har aldrig hänt mig dörr. Maten var riktigt bra, mina favoriter på det danska julbordet är den varma leverpastejen med bacon och svamp, fläsksvålarna och gröten. Den maten vi äter har de mer på juldagen, än om den ändå inte är riktigt samma. Därför kändes det inte som riktig julmat utan var bara väldigt god. Och så Tuborg julebrygg till det! Åt inte enorma mängder men blev mätt så jag mådde lite illa. Är ju van vid mindre portioner och att äta oftare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar