11 november 2010

Lyckan, kärleken och meningen med livet


Strax innan flytten och första dagen på min förkylning mötte jag upp fina Jeanette för att se filmen Lyckan, kärleken och meningen med livet.
Flytten har ju som ni vet gett upphov till lite glest med inlägg om min vardag den senaste månaden så jag får beta av då och då med sådant jag missat berätta om...
Hur som, filmen var ju underbar! En riktig feel-good-film som jag definitivt ska skaffa hem. Få filmer för mig är sådana att jag känner direkt att de kommer ses om och om igen, denna var en sådan! Trevlig kväll med en härlig vän.

2 kommentarer:

  1. Jag vill verkligen se den här filmen! Roligt att höra att du tyckte den var bra då jag hört mkt negativt om den tidigare! Men vi verkar ha samma filmsmak. :)

    SvaraRadera
  2. Jättebra film och jättemysig kväll!
    Tack för ännu en kväll spenderat i trevligt sällskap! O tack för den goda pralinen o hallonet! :)

    SvaraRadera