1 juni 2010

Perfekt tisdag

Dagen började lite segt med för få timmars sömn men jag kom upp och Baltis fick en ok promenad.

Väl på jobb väntade en dag med rekryteringssamtal med tre kandidater, från 8:30 till 14:30. Första urvalet sker via en extern rekryteringsbyrå och nu var det tre som gått vidare till andra intervjun. Jag fick möjlighet att ställa frågor och framförallt ge återkoppling efter intervjun med min analys av kandidaten. Fick bra betyg på min analys och eftersom vi var tre hade vi ju tagit fasta på olika lika viktiga saker. Det var den rekryterande chefen, rekryteringskonsulten och jag.
Mötte även min eye-candy så dagen blev extra bra ;-)

Strax efter 17 mötte jag upp mina älskade styvbarn vid tåget från Köpenhamn! Den yngsta har skaffat en pojkvän och den äldsta har alltid något spännande att berätta så vi har haft en mysig kväll med mycket skratt och kramar.

Handlade med oss mat hem och har just gjort en god fruktsallad med glass!

Tyvärr blir det snart sängdags men imorgon ska jag sluta tidigare och möta upp tjejerna i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar