6 juni 2010

Adjö lilla huset

Om en timme börjar jag mitt absolut sista pass på mitt extrajobb!

Det finns flera medarbetare jag kommer sakna stort för de har gjort detta året värt att jobba. Men det är top 3 absolut värsta arbetsmiljöerna jag jobbat i och DET kommer jag definitivt inte att sakna.
Har påtalat det som dels måste förändras och dels det som bör förändras. Men ingen som har haft mandat att genomföra det har lyssnat.

Efter jobb åker jag tillbaka till Linderöd, möter upp mamma som langar över hund och packning och byter sedan bussriktning tillbaka mot Malmö. Bör vara hemma i lägenheten runt 19 så jag får lite ledig kväll också.

De helger jag åker hem under hädanefter kommer att vara underbara! Jag älskar mitt hus men inte när jag kommit hem för att det är jobbhelg. Då färgas allt av lite mindre muntert humör.

Hoppas ni får en solig och avslappnad söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar