17 juni 2010

Dinner and a movie

J kom och hämtade mig efter jobb, vi körde till lägenheten och gick ut en sväng med Lurven. Därefter styrde vi kosan mot Davidshallstorg och Restaurang Davidshall.




På menyn stod massor av underbart goda tapas och för mig ett glas rött!


Efter middagen såg vi filmen Kommissarie Späck, parodi på ...Beck. Den var väldigt äcklig. Alltså inte kuslig utan mer kräk-äcklig och inte så rolig som trailern. De hade verkligen valt ut det bästa till reklamen för filmen. Ingen jag kan rekommendera alltså!



Efter bion åkte vi till Ica Maxi så jag kunde handla mat till Baltis. En luftballong seglade runt på himlen i den vackra sommarkvällen! Inne i stan har de inte stora säckar av hans supervanliga mat! Mycket märkligt. Men nu kan han äta en månad till. Jag har varit tvungen att köpa en 3-kg för jag har inte hittat något större i någon mataffär centralt. 12 kg kostar 189 kr och 3 kg kostar 69 kr. Kul att köpa en liten påse då...
k
När jag kom hem stack jag direkt ner på solariet och nu efter dusch har jag gjort manikyr. Strax promenad med Baltis och sedan sängdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar