22 juni 2010

Berg- och dalbana

Om ni har märkt att bloggen saknat spunk de sista dagarna så är det korrekt. Just nu känner jag mig ganska labil och det skylls på att intaget av nikotin drastiskt kapades i lördags kväll. Är så jävla trött på att vara beroende av något som både kostar pengar och drar ner min kondis.

Då jag är rakt motsatt labil i mitt vanliga jag känner jag mig chockad över att jag skulle kunna börja lipa bara för att biljetterna till Rundan nu kl 19 var slut. Det gick en båt till kl 21 och det hade ju kunnat vara trevligt. Men just nu skulle jag kunna göra både det ena och det andra för nikotin så jag bestämde mig för att sura och gå därifrån.

Och nu står jag åter vid cykeln och undrar vem mer än jag som får lida för mitt humör och har just kommit fram till att det är ju ingen. Alltså tar jag mig i kragen och skärper till mig.

Ps. Om det inte är akut så ring inte på en vecka är ni snälla. Röker alltid när jag pratar i telefon och kommer antagligen vara ganska irritabel.

1 kommentar:

  1. Men du är super duktig om du kan klara detta steg.. jag håller tummarna på detta.. jag har klarat de i 32 år ;)) /Madde

    SvaraRadera