15 juni 2010

Måndag kväll sent IGEN

Klockan 22 bestämde jag mig för att lägga mig tidigt. Det är som med nyårslöften generellt, det hålls aldrig. Jag ska lägga mig nu, två timmar senare med ångest över att det blir för få timmars sömn. Men jag tröstar mig med att det blir en timme mer än igår.

Hur som. Kvällen har spenderats med att granska mammas grannes CV. Nu när jag får kalla mig personalvetare och inte bara student! I dagarna blir det granskning av tillhörande brev.

Mamma skickade ett roligt mess i morse, jag tror jag körde för hårt med henne i trädgården. Hon hade igår kväll somnat i soffan MEDANS hon öppnade en farmors kola! För övrigt mitt absoluta favoritgodis. Snyggt jobbat, verkligen.

1 kommentar:

  1. Torsdag natt: Sysselsatt o underhållen av X antal glada examensfirare:)
    Fredag förmiddag: Levererade firarna till bussen mot Malmö:)
    Resten av fredagen: Rolig o mysig utflykt till
    Klinta, Ringsjöfisk, Bosjökloster o Kristianstad:)
    Lördag: Hårt arbete i trädgården:)
    Söndag: Hårt arbete i trädgården:)
    Söndag kväll: Somnade i soffan med en kola i handen:)
    Måndag: Gjorde ingenting!
    Med andra ord, jättetrevliga dagar:)))

    SvaraRadera