31 maj 2010

Mat och musik på Carib Kréol

Mötte upp min klasskompis S kl 20 på Carib Kréol. Vi har inte umgåtts under studietiden men jag har alltid tyckt om henne. Men har hittat varandra nu sedan jag kom till Malmö då vi lärt känna varandra på after work.

Vad det var för mat jag åt är jag osäker på men jag drack en Carib lager till. Servitören tog menyn innan jag hann skriva ner det. Hyfsat billigt ställe, karibisk inredning och personal som glömde allt och det tog tid innan man fick det man beställt! Men det hörde till charmen! Efter maten blev det en Virgin maracuja innan det var dags att cykla hem och sista timmen lyssnade vi på mycket energisk och skicklig instrumental jazz!

Nu är hon halv ett och jag önskar att jag inte behövde gå upp kl 7! Men men, det har varit värt morgondagens trötthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar