21 maj 2010

Handledning

Jag är förvånad själv när jag säger att handledningen var bra idag. Riktigt bra. Dessutom med goda nyheter. Vad gäller kunskapsbidrag och metod är det en otydlighet som gjort att jag fått kompletteringar. Justeras texten lite så är det det enda jag måste ändra. Förutom komplettering på vissa teorier där uppsatsen vinner trovärdighet om jag får in artiklar som motsäger den litteratur jag redan har. Men i allt är det en bråkdel av det jag trodde jag skulle behöva jobba med! Och det som gjorde att den inte gick igenom är egentligen baserat på saker jag gjort rätt men förklarat eller beskrivit fel! Superbra. Antingen ska den lämnas in före midsommar eller i augusti. Mig kvittar det, jag behöver inte min examen på papper förrän i september.

Blev påmind av min handledare angående föregående inlägg att jag ska ju tillbaka. Jag hade glömt att jag faktiskt tar examen den 10 juni och då ska presentera mitt uppdrag på skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar