7 maj 2010

Hemma och handikappad!

För ett par timmar sedan kom jag hem till mitt älskade hus igen! Inte för att jag direkt saknat det... men tyvärr glömde jag min mobil i lägenheten så i helgen kommer jag knappt kunna blogga och inga inlägg kommer att ha bilder heller.

Ikväll är det Emma, Lina och jag som står i kiosken på fotbollsmatchen uppe i byn. Vi ska ha med oss biljetter till årets krogrunda och förhoppningsvis är det någon som har pengar med sig och kan köpa!

Imorgon och söndag blir det jobb och direkt efter jobb på söndag åker jag mot Malmö igen. Baltis kommer att följa med antingen på söndag eller nästa helg, han har saknat sin ledare och än om han har det bra i sitt hus mår han nog bättre att vara med mig nu när det är en sådan lång period.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar