28 maj 2012

Perfekt måndag


Idag kom en väninna och hennes sexårige son på besök från Lund! Vi började med att gå promenad med hundarna, hon har en fyra månader gammal Toypudeltik som heter Lilly!!!

Lilla Lilly på 1,1 kg... lite skillnad på Balthazars 40 kg...

Så innan de fick hälsa gick vi en kort promenad för att de skulle känna sig som en flock. När Baltis först såg henne blev han helt ivrig men under promenaden accepterade de varandra så när vi kom tillbaka var båda lugna och samsades sedan vid uteplatsen hela eftermiddagen!

Det blev grillmat och så gott det är med grillad ananas, suck. Hade gärna grillat en hel och ätit själv : )

Sen åkte vi till Tollarp och hämtade ut paket!

Jag belönade mig själv efter avklarat körkort med en 32 tum platt-tv till sovrummet!!!

Och Clone+ så att jag kan använda den utan tvillingkort från Canal Digital!

Väl tillbaka bytte jag om till ridkläder och sen körde vi till gården och hälsade på grisar, hästen och hönsen! Vi skildes åt där och jag tog en härlig ridtur.

Hemma igen vid 20 och då var det dags för telefonkonferens en timme och det kan vara så att jag befinner mig på weekend i Luleå om ett par veckor, haha! Otippat. Resten av kvällen har ägnats åt soffmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar