12 oktober 2010

Vansinne säger jag bara...

Imorgon ska jag åka tåg för att hålla den näst sista genomgången i arbetsmiljölagstiftning för chefer.
Kan knappt tro att det är klart snart. Fått riktigt bra feedback från både min chef som fått rapporter från andra och från många av de chefer som gått den. Den har varit på en nivå att de kunnat ta den till sig, jag har varit pedagogisk, gett tydliga exempel och varit engagerande och gjort något "tråkigt" roligare som vissa uttryckt sig. Fantastiskt kul för en nybörjare som jag ju är i den praktiska delen av HR som nybakad personalvetare.

Strunt samma, det var inte det som var poängen med detta inlägg. Tåget går 06:14! Är det inte fasansfullt? Detta var poängen. Jag planerade att lägga mig 21 men som den kvällsmänniska jag är har klockan nu blivit halv elva. Så klart. Hur ska detta gå? Mobilen ringer 04:50, hemtelefonen ringer 04:55 och Telia ringer 05:00 så jag har garderat mig från att kunna snooza mig till ett missat tåg.

Tack och godnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar