11 oktober 2010

Lång promenad

Ikväll har jag haft en tre timmar lång härlig promenad med en numera man, dåvarande kille från gymnasieklassen på Pauli. Vi stötte på varandra i mataffären för ett par veckor sedan, blev vänner på Facebook och nu träffades vi. Otroligt lätt att prata med, rolig, klok och stilig dessutom ;-) det kändes verkligen inte som att tretton år passerat. Självklart kändes det så när vi pratade om allt som hänt sedan dess, men inte med tanke på hur lätt det var att prata. Otvunget och självklart. Bra kväll, ser fram emot nästa.

Baltis är helt slut och stannade flera gånger när vi nästan var hemma och tittade bedjande på mig, som om jag skulle orka bära hem honom sötnosen! Men han är nog rätt nöjd, fick bada en bra stund och sover gott inatt. Själv är jag rätt mör i rygg, rumpa och baksida underben... underbart att få sitta nu när jag kom hem!

2 kommentarer:

  1. Baksida underben... Du menar inte vaderna då...? :)
    Lät som en lång mysig och trevlig promenad!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo så heter de!!! Jag tänkte både länge och väl efter namnet men fick improvisera till slut haha!

    SvaraRadera