1 oktober 2010

Jobbfredag

Dagen började tidigt, var på plats i god tid för att förbereda ännu en utbildning i arbetsmiljölagstiftningen med start 8.30. Och de sista gångerna har fler än cheferna som kallats dykt upp för att delta. Kan man hoppas att det beror på ett gott rykte och att jag gör det bra?

Efter lunch var det dags för en uppdatering av vad jag i princip gjort de senaste två månaderna med chefen. Inte ofta jag får tid med honom och nu blev det en hel timme! Vi ska träffas på måndag igen och tala om lite fler saker. Mitt jobb är ju väldigt självständigt och jag har inte någon jag arbetar nära med. Har fått uppgifter att lösa och utbildning att hålla där jag själv får styra upplägg och innehåll. Extremt skönt och mycket lärorikt samtidigt som jag kan sukta efter att som nyexad arbeta med någon jag kan lära mig av som har både kunskap och erfarenhet.

På eftermiddagen var det tårta för att fira en milstolpe i bolagets verksamhet och det var uppskattat av alla!

Efter jobb var det återlämning av hyrfilmer och sedan hämtning av hund och packning. Nu sitter vi på bussen hem till Linderöd!

1 kommentar:

  1. Klart det beror på ett bra rykte o att du är så duktig!
    Kul med sån tydlig uppskattning! Det är ju tyvärr alldeles för sällan som man får höra det när man har gjort något bra.

    SvaraRadera