14 oktober 2010

Lite kul en seg eftermiddag

Eftermiddagen har spenderats med att försöka få ihop en itinerary för resor om ett par veckor. Ett pusslande som heter duga.
När en plan äntligen tagit form beslutade jag mig för att ta en tripp till 5:an för att hälsa på finaste lillasyster som tyvärr inte var där.

Men jag fick ändå ett gott skratt tack vare skylten i hissen! Först den 18e okt ska hissen lagas enligt lapp från Otis. Men de skriver inte vad det är för fel och om man kan åka lugnt upp och ner fram tills den 18e...
Fem arbetsdagar för att laga en hiss låter ju inte som ett bagatellproblem???

1 kommentar:

  1. Lillasyster är trött, hostig o förkyld så jag har valt att jobba halvdagar bara!! Och trevligt var det eftersom jag fick oväntat sällskap när jag satt o läste i en bok...en pilot dök upp... :-)

    SvaraRadera