7 oktober 2010

Fullproppad onsdag

Igår startade dagen med redovisning för skyddsombud av genomgången för chefer inom arbetsmiljölagstiftningen. Puh, krångligt att skriva. Två tillfällen kvar med skyddsombud och två chefsutbildningar kvar innan målsnöret : )

På eftermiddagen hamnade jag i ett oplanerat möte angående checklista för nya chefer som var mycket givande och tog de resurser jag hade kvar efter morgonens presentation. Helt slut när jag äntligen cyklade hemåt vid kvart över 5.

Bytte jobbkläder mot jeans och sköna skor och mötte upp Peppe i Pildammsparken för promenad! Ett par timmar fördrev vi snabbt som attans och vid halv nio var det dags för Baltis och mig att traska hemåt! Han däckade först, vaknade sedan till liv och ville leka men däckade snabbt igen för resten av kvällen!

För egen del blev det säsongspremiären av Grey´s som var lite av en besvikelse och lite manikyr på det.

Ja, det var min onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar