17 oktober 2010

Mina fynd!

Först idag fick jag möjlighet att gå runt bland de andra borden och kolla vad som såldes. Och det en timme innan det stängde så det fanns mest tråkiga grejer kvar. Men två fynd gjorde jag!

En vacker glasburk såg jag hos säljaren bakom våra bord och den köpte jag för 30 kr. Ryms minst en liter i den, snarare två! Ska ha karameller i den och den ska stå på en kökshylla!

Länge har jag letat efter en stepbräda! Tycker det är onödigt att köpa en ny men ingen annons har jag sett på Blocket heller. När det var dags att packa ut såg jag en kvinna gå förbi med en men då var jag upptagen med att bära kartonger. När jag kom ut stod hon precis där vi ställde våra prylar i väntan på bilarna och jag frågade vad hon ville ha för den. 100 kr svarade hon och det var ju inget att snacka om för en stepbräda från Reebok!!! Så nu är min jakt över!

1 kommentar:

  1. *Vill oxå!* Perfekt till så mycket olika träningsövningar! Bland annat till några av mina favoriter på cirkel fysen!! ;)
    Kram

    SvaraRadera