26 augusti 2013

Kvällsjogg

Förra veckan bodde jag i Lomma och slarvade då med joggningen : (

Det blev en löptur längs havet istället för tre och annars var det mest promenader.

En kväll var vi ute och cyklade ett par timmar och T hittade en superstor svamp! Det är min hand på bilden, hade det varit hans hade svampen sett ut som en liten champinjon ; )

Men nu är det åter måndag och ikväll drog jag med Baltis ut på jogg. Satte målet igen på 5 km eftersom jag slarvat en vecka och ville kolla vad det gjort med tiden. 
Nu joggade jag till Wessmantorp och vände där vilket är en höjdskillnad på -86 m dit (!) men såklart samma stigning hem (blä). Så tiden blev två min sämre än långa skogsrundan och fem minuter sämre än platta Lomma. Pausade en gång efter 3,22 för att B behövde baja. 

Skönt att ha det avklarat för idag, benen kändes slöa redan innan efter gårdagens milen och är ännu tröttare nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar