9 september 2012

Söndagsutflykt

Åh vad jag fortfarande är mätt...


J kom vid 11 och vi körde till Rödstånga Gästgiveri för att mumsa smörgåsbord. Vi brukar åka dit till julbordet men J fyllde nyligen år och ville fira med detta!

Jag är grym på buffé och emellanåt känns det lite som att jag måste ha fyra magar. Vid vanliga måltider åter jag lagom men just vid buffé sätts en högre växel i. Får kanske bli julbordet på s:t Markus i år för jag vet inte hur kul det är att åka hit igen så snart som julen ändå är : )


Stannade till på loppisen i Billinge som traditionen kräver men hittade inget kul. Det brukar jag i och för sig aldrig göra men ett stopp här i detta prylmecka är ändå ett måste!


Han har alltid nya roliga skyltar i alla fall!

Slappar nu i soffan och kan knappt hålla ögonen öppna! Är allergisk mot kvalster så jag tror jag måste få tvättat dubbeltäcket och madrassfodralet för jag är snuvig varje dag då jag vaknar men idag gick det liksom inte över och jag fick ta en tablett när jag kom hem. Blir dödstrött efter några timmar av pillan så det blir en väldigt tidig kväll idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar