8 september 2012

Fredagskväll


Åh vad bra grejer jag fått gjort ikväll!


Fast först tog jag en timmes ridtur i lagom höstvärme och massor av fart! Det var i.o.f.s. också en bra grej. Lär ha träningsvärk imorgon eftersom det förutom en kort tur i onsdags varit så långt uppehåll som hela två veckor!

Sen med det braiga jag gjort är sånt som inte är så kul och som lätt skjuts upp. Typ frostat av båda frysarna! Det tar ju bara en halvtimme sammanlagt men ändå är det en trist sak som gärna skjuts till ngn annan dag.


Ett jättebra tips är inköp av denna produkt! Avfrostningspåse! Suger upp 5 liter vatten och läggs bara i botten på frysen sen är det bara att gå loss med hårfönen. Ingen slafsande med att byta uppsamlingskärl och vatten som hamnar under frysen etc. De ligger i 2-p och en av dem varar till båda mina frysar, perfekt!

Och så har jag tvättat fodralen till sitsar och kuddar till soffa och fåtölj! Och tvättat väggarna i sovrummet där Baltis ligger och gnuggar av sin smuts från ryggen. Han ser ju inte smutsig ut men efter ett halvår ser man att jo det är han visst : )

Nu hopp i lopplådan för imorgon är det minsann rally på grusvägen : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar