24 september 2012

Julklappar i september

Igår när jag var i Malmö lämnade J över bilnycklarna så jag kan passa bilen under hans semester!
Hämtade upp mamma och storhandlade och sedan styrde vi kosan mot skogen!

Hämtade även upp iPaden jag vann idag på väg hem från Kristianstad så mamma fick sin julklapp!!! Hon var inte bättre hon för jag fick min igår ; )
Istället för att önska mig något nytt önskade jag mig hennes fritös som bara står i ett köksskåp! Och den fick jag alltså igår!

Tycker det känns skönt att ha bytt redan nu, ogillar ju att julen har fokus på det materiella och nu slipper vi det! Båda har fått precis vad man önskat sig och julen kan handla om att ge något helt annat eller bara om julero och pyssel!

Har börjat fundera på om även denna julhelgen ska läggas som volontär på Stadsmissionen precis som den förra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar