14 september 2012

Nya sängkläder

Mötte upp Linisen för en trip till Ikea! Hon ska snart ha en liten bebis så det fanns en del på hennes inköpslista!
Själv hade jag ett tillgodokort att sätta sprätt på och var sugen på lite höstiga sängkläder!

BENZY Påslakan 1 örngott IKEA Garnfärgat; garnet färgas innan det vävs; ger mjuka sängkläder.
Det blev ett set Benzy till dubbeltäcke! Är något mörkare i verkligheten och perfekt höstmurrigt till mitt redan ganska mörka sovrum! Nästa gång jag är på Ikea blir det ett matchande mörkblått underlakan till!

BENZY Påslakan 1 örngott IKEA Garnfärgat; garnet färgas innan det vävs; ger mjuka sängkläder.
Benzy finns även i beige/rött och ett sånt hade varit fint framemot våren!

BACKSÖTA Påslakan 1 örngott IKEA Påslakan med dolda tryckknappar; täcket stannar på plats.
Backsöta köpte jag i vintras och har precis pemiärbäddat med det igen! Också sådär mysigt höstigt  med mörkare brunt underlakan : )

Nu vill jag bara att det ska bli söndag så jag kan få bädda med det nya!!! Ikea har bra priser och stort sortiment till dubbeltäcke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar