8 september 2012

Myskväll

Det börjar bli ruggiga kvällar nu och jag tänkte först tända en brasa men hade för varma kläder för att komma ihåg min idé senare på kvällen...


Men tända ljus kom jag ihåg! Det är ett stort plus med att mörkret kryper på.


Har just sett filmen Dear John.

Första halvan var så underbar och jag förstod inte hur jag kunnat missa den? Channing Tatum var ju något så makalöst snygg så jag nästan storknade här i soffan. Lång och stilig med breda axlar, suck.
Men sen blev den sorglig och än om den möjligtvis blev bra igen beroende på hur man väljer att se på slutet så var jag arg på filmen. Skitarg. Riktigt sur. Hade ju varit perfekt att somna efter en riktigt feelgood movie. Får kolla Stolthet och Fördom imorgon, den gör en aldrig besviken. I love, love, love you. Typ så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar