20 november 2011

Wonderful Weekend

Vilken härlig helg det varit! Förra helgen spenderades fullspäckad i Malmö och jag kände mig lite snuvad på helg. Kändes inte somom jag varit ledig eftersom den inte spenderades hemma alls!

I fredags var det tjejmiddag med tapas, supergott knytkalas!

Igår föreslog finaste lillasyster på eftermiddagen ett spontanbesök på kvällen med middag och filmmys. Det blev en av mina favoriter, "Ps. I love you" och kvällen slutade först vid 02:30.

Ostbricka till filmen!

Fick en bukett underbara papegojtulpaner...

...och en chokladkalender! Väldigt uppskattat!

Idag var jag i stallet halv elva och kom hem därifrån först vid kvart i två!

Både igår och idag har jag eldat i kaminen, vilken fantastisk värme det blir jämfört med luft/värmepumpen! Inte otacksam alls för den, tvärt om, men värmen från en brasa är väldigt speciell!

Till middag blev det rester från igår, ugnsstekt kyckling, sallad, bearnaisesås och fetaostkräm!

Idag har jag även burit in lite ved i uterummet och städat till fiskarna (som fått yngel vilket jag inte sett pga algblomning och endast en har klarat sig från att bli uppäten...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar