24 november 2011

KonsumentHäxan gillar...

...OBH Nordica!
För ett par veckor sedan hade min oljespray (som man pumpar upp m.hj.a. luft) exploderat i köket när inte jag men väl lille Poo var hemma :-) hade gett vad som helst för att se hans reaktion då...
Den mesta oljan rann ut på kökshyllan och arbetsbänken men lite kom på bordet, golvet och en spegel. Men det som irriterade mig var ju att jag inte längre hade den förträffliga oljesprayen?
Skickade mail till OBH Nordica och fick brev hem med returkuvert till sprayflaskan. Igår hon brev som meddelade att jag har en spray av modell double dressing att invänta med posten samt 786 kr i ersättning in på kontot.
Det var riktigt bra goodwill och de får en eloge av KonsumentHäxan för smidig, trevlig kund service och generös reklamationshantering.

1 kommentar:

  1. Vaaaa??!!!! Det gjorde min me. Ångrar att jag inte skickade in den:(! Den va dessutom superbra!

    SvaraRadera