2 november 2011

Rabatt hos Stadium

Fram tills den 13e november får medlemmar hos Stadium 20 % på ett helt köp, är du inte medlem så får du säkert rabatten om du blir det!

Jag passade i alla fall på att handla och med hem idag fick jag:

NIKE LW RUNNING GLOVE 3 BLACK
Nike Lightweight Running Glove
Satt perfekt i M trots att det var en modell för män, måste vara små manshänder...

RACE MARINE W NORDMYRA BOOT DARK RED
Race Marine Nordmyra Boot
Fodrad känga. Brukar köpa denna typen på Intersport men tänkte testa denna nu. De fodrade stövlarna jag köpte för ett par månader sedan ska reklameras då de krackelerat i skinnet och de senaste två åren har jag inte hittat snygga vinterstövlar någonstans förutom denna curlingstilen.

CASALL YOGAMAT POSITION 4 BRIGHT PINK / DARK GREY
SOC Yogamat Position 4
J är tragiskt dålig på att önska sig presenter till födelsedag och jul och eftersom jag får så mycket presenter av honom känns det ju himla trist. Men jag kom på att han pratat om yogamatta länge utan att köpa någon så idag passade jag på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar