17 november 2011

Ja men välkommen till Sverige!

Ett par av mina favoritgrannar som kommer från Danmark har haft sitt hus som fritidsboende några år och har nu flyttat hit permanent! Kul tycker jag.


Som en välkommenpresent hade jag satt ihop en korg typiskt svensk/skånska matvaror med tema jul och glada blev de för den!

Innehöll: julmust, glögg, russin/mandlar, lingondricka, ballerina pepparkaka, skånepepparkakor, kanelknäcke, julknäcke, skånsk senap, Mor Annas pepparkakor och en tub grönmögelost, skumtomtar polka och Marabou mjölkchoklad.

3 kommentarer:

  1. Vilken omtänksam och härlig människa du är! Det måste vara underbart att ha en sån som dig i närheten. Jag önskar också att jag var så bra på att fixa ihop saker.

    SvaraRadera
  2. Håhå, nu blev jag lite mallig minsann : ) tack för komplimangen!

    SvaraRadera
  3. Helt rätt Alexandra. Jenny är världens finaste och jag är världens lyckligaste som har henne i min närhet.

    SvaraRadera