6 november 2011

Asics GT 2160 from the UK

Köpte ju för någon vecka sedan nya löpskor på Löplabbet. Kände mig väldigt nöjd med modellen efter utprovningen men verkligen inte med färgen... Mörklila sko med chockrosa snören. Visst kunde jag bytt snöret men det lila kunde jag ju inte göra så mycket åt...

Har gått och smakat på priset som var 1600 kr och eftersom jag handlar så mycket på nätet kände jag att jag var tvungen att kolla om det inte kunde gå att göra bättre!

Hamnade på webbutiken Start Fitness och klickade där hem två par i modellen. Så två par löpskor där man fick ett par löpstrumpor per sko inkl porto till Sverige gick loss på 1558 kr! Suveränt... lämnade tillbaka de fula lila skorna till Löplabbet och kände mig väldigt nöjd med mig själv.


ASICS GT-2160 T154N 3635
Kommer att använda dessa till powerwalks/promenad.


ASICS GT 2160 T154N 9099
Perfekt färg till löpturer i terräng/grus som jag mest kör.


Två par More mile socks, kändes jättebra i konstruktionen!

1 kommentar:

  1. Snyggt!
    Den hemsidan ska jag oxå försöka använda mig av när jag nu behöver köpa nya löparskor. Tack för tipset!
    Kram

    SvaraRadera