9 oktober 2011

Strøget

När vi ändå var så nära Strøget bestämde vi oss för en trip till Lagekagehuset där man nästan dör bara av att titta i deras skyltfönster...mums. Köpte en vetebulle med chokladbitar och ett rabarberwienerbröd. Det blev lunchen.

Matas köpte jag nya allergitabletter, de enda jag testat som fungerar som jag vill och omedelbart. Säljs tyvärr inte i Sverige.

Julen kräver rød grød med fløde (jordgubbsgröt med grädde) så det köpte jag med mig en paket av!

Hårspännen från H&M.

Vi ska ha Halloween-knytis på jobb så jag införskaffade muffinsformar i passande genre! De har så himla mycket kul till Halloween i Dk.

Två vackra ringar från T.R.E.N.D. nästan too much men inte riktigt... ; )

Lite höstaccessoarer i ljus rost, även dessa från H&M.

1 kommentar:

  1. Vet inte jag tycker det kan bli för mycket bling bling! ;)

    SvaraRadera