31 oktober 2011

Halloweenfika

Idag på eftermiddagsfikan hade jag dränkt in lunchrummet i Halloweentema!

Jag hade tagit med mig min pumpahatt!

Dekorerat med hiskeligheter,

och hängt upp Halloweenpynt överallt där det fanns plats!

Det blev lite av en knytis, på affischen stod att det var frivilligt, alla var ju välkomna att mumsa ändå.

En kollega hade bakat en spökig kladdkaka!

Några hade med sig godis! Ytterliggare ett par kladdkakor och en sockerkaka fanns också.

En tårta som blivit över efter en avtackning hade frusits in och tinades upp för dagens frossa. Jag hade köpt med mig 20 st cupcakes från ett kondis.

Som var läckert Halloweendekorerade!

Sen hade jag gjort en kattlåda... chokladbollsmet i annorlunda form tillsammans med krossade mariekex!

Det blev verkligen uppskattat och kollegorna röstade för att pyntet skulle vara kvar hela veckan!

2 kommentarer:

  1. Åh, så festligt med alla godsaker o dekorationer!
    Visst är det ett kul firande:)
    Skötaren av kattlådan är nog ute o busar, ser verkligen äkta ut:)))
    Puss

    SvaraRadera
  2. Så fint! Önskade att vi oxå hade haft något sånt här på jobbet!
    Vågade de äta ut kattlådan? :)

    SvaraRadera