9 oktober 2011

Feminamässa på Forum

Igår var vi på Feminamässan på Forum!

Jag har bara varit där då de haft loppmarknad och det var nog ett par år sedan sist! På mässan fanns väldigt mycket mode, smycken, skönhet (inte så mycket prova-på tyvärr), mat och konst.

En av de första montrarna vi kollade i hade prova-på saltskrubb! Händerna blev fantastiskt lena och jag köpte en stor burk (500g) med underbar doft. Inga skadliga ämnen, allergener eller tillsatser. Denna kommer jag använda till pedikyr för jag har redan fina produkter till manikyr tack vare min vän Linda!

Jordgubbspraliner var jag tvungen att köpa... På matavdelningen bjöd de friskt på sina produkter och jag testade nog de flesta pralinerna innan jag valde denna!

Föll för ett armband från Nystrup & Øskov

Och två klockor, även dessa från Nystrup & Øskov, beige och grå.

1 kommentar: