5 oktober 2011

Ny fransförlängare

Idag bytte jag fransförlängerska! Har länge tjatat på min finaste Lina som även är massör att hon ska utbilda sig till fransförlängare! Dels för jag vet att hon kommer bli jätteduktig men även för att det är betydligt mer nimt för mig att åka till henne än till Höör... En timme tar det att cykla till Lina och jämfört med en 8h-tur t&r till Höör från Linderöd så är det en dröm!

Det tog ca 2h för påfyllning och det kändes helt ok med tanke på att Lina har satt ett nytt set på en person och idag var det dags för mig. Och efteråt berömde jag henne för utseendemässigt var det väldans nära som det ser ut när jag gått till Camilla som arbetat med detta i något år. Nu återstår att de hur de sitter kvar, limtekniken tar ett tag att lära sig men inga har trillat av idag så det bådar gott!

Lina bjöd på kanelbullefika efter franspasset och hennes gris Sören var väldigt intresserad av att få smaka på hennes kanelbulle. Av mina fanns inget kvar, de var så goda att jag valde att behålla alla smulor själv : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar