30 oktober 2011

Mixad söndag

Började dagen med att tycka det vore bättre att dra bak klockan en timme dagen före en arbetsdag istället för mot en söndag. Där gör den för mig ingen skillnad ju.

Strax innan lunch cyklade jag till stallet och tränade hjälper i en hage. Efter det passet var han inte så glad för att rida ut i skogen så vi vände snabbt hem igen. Kände att det blev framsteg idag på träningen men någon galopp blev det inte fast jag försökte om och om igen. Mer övning krävs helt enkelt, han gör inget gratis, gör jag inte helt rätt hjälper han mig inte det minsta!

Eftermiddagen bestod av färgning av håret och ett försök att baka kakor. Borde googlat "hårda kakor för dekoration" för receptet jag hade gjorde mjuka kakor som knäckte de flesta bara genom att flytta dem från plåten. Jaja, ett recept blev klart till morgondagens Halloweenfika på jobb. Som tur det viktigaste!

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en glad Halloweenfika och att alla bjuder på sitt bästa humör:))

    Puss!

    SvaraRadera