13 oktober 2011

KonsumentHäxan jublar över Telia...

...men det handlar inte om deras telefonköer för dessa är bedrövliga. I tisdags fungerade mitt bredband lite som det ville, fungerade någon minut och la sedan av en god stund för att sedan ge mig tillgång till världen ett par minuter o.s.v.
Ringde till dem igår och satt 52 minuter i kö en att få reda på att trådlöst bredband-folket hade gått för dagen och det enda tips jag kunde få var att göra en reset av modemet.
I morse ringde jag och felanmälde. Det skulle ta tre dagar för teknikern att kolla felet och jag fick frågan om jag så länge kostnadsfritt ville hämta ut ett mobilt bredband laddat med två veckor! Fick en kod till mobilen och hämtade nyss ut det på Coop.
Mycket bra service Telia!
Fick idag även samtal från en styck servicetekniker som stod utanför mitt hus och undrade om jag var hemma. Eh, neej. Han upplyste mig om att allt verkade bra men frågade om jag var hemma imorgon. Då ska jag jobba hemma men hade sett fram emot att sovmorgna vilket skiter sig då han ville komma halv åtta, åtta... Jaja.

1 kommentar:

  1. Fin service:)
    Vacker bakgrund i din blogg:)
    Kan man hoppas på att magkänslan har vunnit:)

    Puss, Ma__

    SvaraRadera