15 mars 2013

Mary Kay


Igår kväll var jag iväg på Mary Kay-party! Har bara hört märket nämnas men aldrig testat några av produkterna. Några dagar innan jag fick inbjudan hade en väninna pratat sig varm om en kräm därifrån när vi avhandlade "skönhetsprodukter vi inte vill vara utan". Så jag var ju jättenyfiken och såg fram emot att själv få testa!

Säljaren hade mycket att förbättra men produkterna gillade jag! Nu var det bara hudvård och foundation vi fick testa denna kvällen, make-up visades på ett annat typ av party och det var synd. Clinique är heligt för mig vad gäller hudvård men för make-up har jag inte hittat någon att vara lojal mot.

Jag beställde ingenting igår för jag har redan produkter hemma att göra slut på. Men sen ska jag beställa foundation och primer och den där mirakelkrämen Jess prisade. Det jag nog gillade mest var att om man ville fick man en inloggning så att man när som helst kan beställa själv hemma va deras hemsida och få hemskickat fraktfritt. Skönt att slippa kontakta försäljare. Ogillar generellt det släktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar