27 mars 2013

Fusk lönar dig INTE

Igår var det måndag och måndag betyder veckans första löptur. Och denna veckan var sträckan antingen 6,5 eller 7 km, jag hade inte bestämt mig ännu. Men jag kände mig lat och frusen och stannade hellre i soffan än bytte till löpkläder!

Så ikväll fick jag ta tag i gårdagens fusk. Jag hade ritat några nya rundor i Endomondo och valde en på 7,75 km. Men jag kände mig i bra form så jag joggade den och fortsatte lite till tills appen pep om 8 km! Och utan att stanna! Kände mig mycket stolt och nu kan jag nästan sniffa milen igen : )


Försökte fotografera den vackra månen som nästan var full men det gick sådär i farten...


Väl hemma väntade middag med sallad, ćevapčići, stekt svamp, turkisk yoghurt med vitlök och fruktsallad, apelsin och mango! Hade gärna ätit en pizza, minns knappt hur det smakar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar