1 oktober 2009

Fjärilar i magen

Tror tyvärr kroppen börjar vänja sig vid 6h sömn efter denna veckan. Det var inte så segt att gå upp idag.

Invigde mina nya ballerinas från H&M. Väldigt sköna men välj en storlek större än vanligt om ni beställer dem.

Ligger aslångt efter i planeringen inför helgen. Förutom det jag har på dagens lista från igår ska jag epilera mig och måla naglar. Har inte blivit gjort och man kan ju faktiskt möta drömprinsen i Stockholm än om jag anser det mindre troligt ;-)

Ringde hotellet igår för att konfirmera min bokning och blev lite nervös när han först inte hittade den. Men den fanns där till slut och nu börjar jag få resfjärilar i magen. Så blir det när man reser så sällan som jag kan nu när jag pluggar.

Ha en bra dag fina läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar