20 oktober 2009

Besöksrekord & fyrkantiga ögon

Hittills idag har bloggen haft 99 besökare men kommer nog inte spräcka 100-sträcket idag, men nära är det! Känns stort för lilla mig...

Jag ber om ursäkt för bloggtorkan idag men jag sitter och stirrar med nu fyrkantiga ögon och skriver på projektarbetet. Hur många timmar som helst har gått åt till att fixa med den förbannade layouten och räknande i excel. Stötte på ett problem med uträkningen som gjorde att det mesta arbetet nog var förgäves tyvärr. Ska ringa vår kontakt imorgon och hoppas jag får lite svar på min fråga.

Nu ska jag strax sova då morgondagen ska spenderas i Malmö. Ledord;

  • cykel
  • lunch
  • projektsamtal ev. träff
  • Ikea
  • brevlåda

Sov gott! Det ska vi göra här, Baltis och jag, i värmen : )))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar