24 oktober 2009

Pi örk

Strax kommer bloggens maskot Joakim (aka Jaqueline) hit på filmkväll.


Allt startade faktiskt med att han kläckte ur sig tokigheten att Mamma Scans köttbullar var hans favoriter och jag höll på att få dåndimpen.
På sin höjd skulle jag ge dem till Baltis men skulle bara göra det om jag slapp betala för dem.
Jag sa till honom på skarpen att det där var trams och att han minsann skulle få äta hemmagjorda köttbullisar.

Så ikväll ska vi pyssla i köket och jag dör om han efter middagen fortfarande påstår att Mamma Scans köttbullar är bäst. Nej jag tar tillbaka det där, han dör.

Det är så perfekt att ha en manlig bästis som är hetero. Han kan förklara hur fasiken män tänker om kvinnfolk samtidigt som han går med på att rulla köttbullar och mer motvilligt ser en romcom (romantic comedy).

1 kommentar:

  1. Smaklig måltid o ha en trevlig kväll!

    Kram till er båda!

    Puss, Ma__

    SvaraRadera