23 oktober 2009

Svart fredag

Har varit uppe sedan 9 men mest irrat omkring.
Duschat och klätt mig vackert inför begravningen. Tror att B hade blivit glad, att någon gjort sig fin för honom, han som mest trodde han var till besvär.

Jag är bekant med hans son och går på begravningen för att säga farväl till B. Han var en fin människa som gick bort alltför tidigt. Bara ett par år äldre än mamma, det gör att man får lite panik och slår bort tanken igen. Mamma får ju aldrig dö, i alla fall inte innan mig.

Nu ska jag ha telefonsamtal med min projektkompis, hon ska ju ha handledning via telefon strax så vi får prata ihop oss lite. Sedan promenad med Baltis och lite smink på, efter det cyklar jag till byns kyrka.

Kom på att jag har min halkkörning på måndag så jag väntar tills dess med att köpa ny dammsugare så slipper jag åka till stan två gånger. Får använda moppen idag istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar