31 oktober 2009

Dags att jobba

Då skumpar man på bussen mot jobb igen, denna helgen är det bara lördag, skönt att få sova länge och vara ledig imorgon.

Vi pratade så mycket om relationer igår för en väninna är härligt nykär och jag fick frågan om jag fortfarande tänker på E. Min mr Big. Självfallet gör jag det, än om det inte finns en chans i världen att det blir vi igen. Men hoppet är ju det sista som överger en, eller ;-) Drömde inatt om att jag var på en färja och såg honom där, han skulle spränga färjan med några vänner och kunde inte prata med mig. Men han avbröt uppdraget för att han inte ville att jag skulle dö. Hjärnan är bra märklig ibland när den hittar på stories, var ingredienserna kommer ifrån är ett mysterium.

Well well, ha en härlig lördag ni som är lediga. Och till resten, håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar